mirayybebek kızlar ben yarın kesin test yapacam artık 10geciktim 3ay önce doğum yaprı sadece birkez adet oldum bel ağrım var kasık ağrım var akıntım cok göğüslerim şiş adet olacam gibi ama acaba gecmi olacam normalmi ki gecikmesi sezeryan oldum
Mirayasyanin_annesi Sen bence bı test yap benim kızım üç aylıkken bir aylık gebe olduğumu öğrenmiştim 🤭