Bebeğim 45 günlük gazlı kolik bir bebek çok yıprandım su 45 günde 😔 olsun canı sağolsun her zaman bolca şükür 🙏
sallayip uyutuyorum diyorum bırakıp mutfağa gidiyorum basıyor çığlığı bunun için otomatik ana kucağı almayı düşünüyorum. Uyanık olduğu zamanlar asla oyalayamiyorum kucakta yürüyorum zipliyorum yok hep ağlıyor gazını cikariyorum altını değiştiriyorum emziriyorum yok yine susmuyor hiç hep ağlak bir oğlum var ve bir ağladımi da tüm mahalle duyuyor resmen çok felaket ağlıyor :(( oyun halısı alsam müzikli filan onla oyalanir mi uyanık olduğunda da. Böyle zor bebeği olanlar bı toplasalim fikir verelim birbirmize 🙏 teşekkürler şimdiden ❣️