Kızlar başlıkta dediğim gibi yarın dişimi yaptircm mecburen artık erteliyordum hep ama artık ağrısından duramiyom mecbura kaldım bugün görüştüm garanti olarak 7.8 saat emzirmemen. Gerekiyor dedi doktor bu arada sütü sağıp vericem ilk defa sagcam bu arada o 7 8 arsası kızıma kaç ml süt içirmem gerek bu arada 3 ay 25 günlük
gitmedenn emzircek ztn ki geceden sagcam az önce şahsım ama iki göğüsten 40 ml çıktı onun öncesinde binsaat öncesi kızımı emzirmistim binsaat. Sonra 40ml çıktı ve dolapmin altına koydum ve yarın nasil vericem bana yardımcı olurmusunuz