eylulbebesi Her ikisini deneyen var mı hangisi daha iyi sizce? Şu an galactago kullanıyorum sütüm de yetiyor ama bestlak mı alsam tekrar galactago mu alsam 🙃
Or18- eylulbebesi bunlar süt mü yapıyor ? Benim bebeğimde 1 aylık ama sütümü sağınla çok çıkmıyor arttırmak istiyorum bende 😊
Anne_6 eylulbebesi ben bestlak tan fayda görmüştüm. Galactago etki etmemişti. İkisini de deneyin. Herkeste farklı oluyor
eylulbebesi Or18- evet ikisi de süt artırıcı damla ben ilk günden beri içiyorum galactagoyu 🙂 artık bu damla mı artırıyor yoksa kendiliğinden mi yeterli sütüm var bilmiyorum garanti olsun diye bırakmıyorum ☺️
Polat2706 Ben bestlak etkisini görmedim canım 1 şişe kullandım ama çok düzenli kullanmadım belki ondandır bende galagtago almayı düşünüyorum fark ettiyse eğer
eylulbebesi Polat2706 ben ilk günden beri humana ve galactago kullanıyorum sütüm yetiyor bestlakı hiç denemeyim devam edeyim o zaman ben de ya 🙂
eylulbebesi Polat2706 eşim 10 kadar eczaneye sordu hepsi hastane karşısı olmasına rağmen yoktu trendyoldan almıştım ebebekte de var