Bende genelde uyurken tırnaklarını kesiyorum. Bu sayede herhangi bir deri kesmede yaşamadık. Zaten ilk altı aylığa kadar tırnak törpüsü kullanılması gerektiğini söylüyor uzmanlar. terramycin adında bir deri merhemi var. Zaten biliyorsunuzdur. Yaraları çok hızlı bir şekilde iyileştiriyor. İsterseniz onu kullanın.