Hanımlar merhaba. Oğlum 12 aylık ve 8300 gram,72 cm. Doktor Gelişiminin geride olduğunu söyledi. Normalde anne sütü ve ek gıdayla devam ediyorduk.Raporlu mamaya başladık.Normal öğünlerinin yanında günde iki şişe de mama içmesi lazım ama yok. İnat ediyor, yutmuyor. Kullanan varsa nasıl yedirdiniz acaba?