Bebeğim 3 Aydan itibaren hep kabız oluyor . Her bebek mi öyle acaba 5 aylık olduk daha da arttı günlük kakalı bez hiç göremez olduk. .5. Güne kadar çıkıyor artık ağlamaya başlıyor müdahale ediyorum. Arada taşımalarda başladım bu aralar . Bilmiyorum be yapmalıyım acaba. Kabızlıgı bitmesi için sadeceanne sütü alıyor.