Merhaba kızlar, 3bucuk yıllık halılarım defalarca yıkanmasına ve silinmesine rağmen hala pamuk çıkartıyor ve bebeğimde artık emeklemelere başladığı için eli,ayağı, ağzı, üstü her yeri hep pamuk oluyor. Bende hepsini değiştirme kararı verdim. Sizlerin kullandığı ve memnun kaldığınız pamuk dökmeyen halı ya da kilimde olur markalarını bana söyler misiniz? Bir de bu aralar Jüt halı modası var onu da kullanan varmı memnun musunuz?