Merhaba kızlar.Oğlum 4 ay 21 günlük.Yaklaşık 1 aydır 5-6 gün ya da 8-9 günde 1 kaka yapıyor.Doktor normal dedi.Prima kullanıyoruz sızdırma yapmıyor 12 saat korumada dediği için günde 3-4 adet bez değiştiriyorum yanlış mı yapıyorum.Doymadığını anlamamazlık olmaz değilmi.