Kızlar 5 ay 15 günlük bebeğim 3.500 gram doğdu suan 6 kilo 750 gram doktorumuz eksik dedi emziriyorum ek gıdaya basladın ama almıyor yemiyor sevmiyo zaten alarji si var süt ve süt ürünlerine öle dedi doktor kakasında Bi iki defa kan vardı doğduğundan beri mızmız sürekli ağlak artık bitmiş tükenmiş durumdayım ben sinirlendiğimde oda aglıyo benim gibi durumda olanlar napıyo insan yawrusu dan usanırmı sürekli mutsuz bizde mutsuzuz abisi 2 yasında pespese oldu Bn ide napacagımı şaştım