ozum00 ben🙋🏻♀️ Kızım 10 aylıktı oğluma hamileyken. Doğum sancım oldu ve çok şiddetli sancı oldu dikiş yerlerimde. Onun dışında ara ara sancı oluyor dikiş yerimde onun dışında emzirme sorunu falan yaşamadım. Sütüm de iyiydi ama kızımda olduğu kadar sütüm olmadı. Vücut yeni doğum yapmış bence o yüzden oldu birazda. Sütüm yetti ama çabuk azalma oldu. Ama herkes aynı değil kesinlikle. Kızımda sütüm taşardı ama oğlumda öyle olmadı. Şu an oğlum 1 yaşında kızım 3 yaşında gayet iyiyim. Amaaaa spinal oldum ikinci sezaryenimi, ilki genel olmuştum gayet iyiymişim. Spinalden sonra kalıcı boyun ve sırt altısı kaldı. Benden söylemesi spinal olmayın….hiç öyle oğlumu göreyim kokusunu alayım diye düşünmeseydi keşke. Pişmanım. Cidden sağlığımdan oldum spinalle. 1 hafta emziremedim. Ve tavsiyelere harfiyen uymama rağmen. Spinal çok büyük pişmanlık oldu bende