Merhabalar,
bebeğim 11 günlük. Her emzirme sonrası 30-45 dk uğraşmamıza rağmen gazını çıkartamıyoruz. Karnını ovuyoruz sırtını patpatlıyoruz ama yok çıkmıyor. Genelde rahatsız olmuyor uykuya devam ediyor sma bazen zorlanıyor kendi çıkarırken.
Bu gaz nasıl çıkar ?