Or18- Merhaba değerli anneler ben acemi bir anne olarak size bir konuda danışmak istiyorum. Oğlum henüz bir aylık ama zaman zaman bazen bacaklarında bademde kollarında bir kaç saniyelik bir titreme oluyor. Bu normal midir ? Yaşayan var mı ?
Goktug1308 Or18- benim oğlumda ilk doguduğunda 1 aylık olana kadar ağlarken özellikle sol ayagını kaldırıp titretirdi korkuyordum neden oluyor diye zamanla azalarak geçti.sanırım kas iskelet sistemlerini kontrol edemediklerinden oluyor