Bebeğim doğduktAn yaklaşık bir ay sonra her gün bellirli saate ağlamaları vardı 2 3 4 saat ağlardı kaç gece karga tulumba doktora götürdük hele bir gün ne sustu ne uyudu ne emdi doktor kolik bebek yapacak bişey yok diyip duruyordu ama ben de aa evet kolik diyip geçiştirmedim bişeyi olduğunu hissediyordum ama anlayamıyordum ve sonunda bebeğimin besin alerjisi yani süt alerjisi olduğunu öğrendim. Yani bebeğimin ağlamaları boş yere değildi sevgili anneler sizde dikkat edin tabi umarım yaşamazsınız