mamAras Oğlum ışıkta gezince gayet mutlu ama karanlık odada kendini kasıp nefesini tutup ağlamaya başlıyor böyle bir şey yaşayan oldu mu?
Bebek2020 mamAras eğer çok karanlık bi oda ise korkması normal diye düşünüyorum. Hafif loş ışık olmalı. Ben odanın ışıklarını kapatıyorun koridorunkini açık bırakıyorum
mamAras Masalikoo internettede normal diyor ama kendini kasması tedirgin etti, nöroloğa gitsem daha iyi olacak sanırım🥺
mamAras Bebek2020 aslında çok karanlık değildi ama belki cisimler eşyalar ona farklı geliyodur ama sanırım genel olarak çocuklarda var bu çok korkulacak bişey değildir umarım