SertapHilal Bebeğim 2 ay 8 günlük, kafası hep çok sıcak oluyo sanki ateşi varmış gibi ama yok yani 🤷🏻♀️ Neden olur ? Sizin de öyle mi acaba
smile56 SertapHilal sanırım kafada dolasım mı cok oluyomuş hızlı çalışıyormuş mesela hep kafası terler emerken fln o yüzden
annesinin_kizi SertapHilal 4 ay 16 günlük kızımımçn başı da öyle öptükçe yanağımı yasladıkça yanıyor sanki nedenini bilmiyorum bende
QueenMom__ SertapHilal emerken çok efor sarfediyorlar ilk yeni doğan döneminde bunun ısısı daha sonraki dönemde de diş çıkarma sürecinden dolayı ısı artışı oluyor canım
TospikOglusum SertapHilal 3ay 21gunluk oglumunda aynı sekilde.neden oluyor gerçekten?bende sormuştum birkaç kişiye normal denmişti ama bende sürekli ateşi var diye dolanabiliyorum evde🙈🙈
Ask_kokulu_yavrum SertapHilal 1 aydan beri ara ara oluyor benim kızımda da çözemedim ateşi yok şuan 4.5 aylık
ZumrAsel SertapHilal benm kızımında öyle bi kaç kez ateşini ölçmüştüm hatta ateşten değil ama. Nedendir bende bilemiyorum