AAK Etrafım 4. Ayda yavaş yavaş ek gıdaya başla ilerde herşeyi yer diyenler ve 6. Ayda başla gerek yok erken vermeye diyenlerle doldu.. Doktorumuz da 5. Ayda gel ek gıdaya başlayalım dedi.. 🤷♀️😂 Siz ne zaman başladınız🤓
Kuzumveben AAK bebeginiz nasipse omru boyunca insallah yani ek gida alicak acele etmeye gerek yok suan onun ihtiyaci anne sutu eger anne sutu yoksa formul mama biz 6.ayda basladik oda tadim seklinde yavas yavas sonra ilerledik
DenizArya AAK 5. Ay bitiminde başladık sadece mama alıyordu emmiyordu dr muz ek gıdaya başlayalım dedi
Sevimliannee AAK erken baslamakla alakası yok canım herseyi yemesi. Genelde doktorlar mama alıyorsa 4 bitince anne sütü alıyorsa 6 ayda baslatıyo. Oglum 5 yasında 4 aylık basladık küçükken herseyi yiyodu ama simdi inanılmaz seciyo yese bizim oglan yerdi☺️☺️
AAK Kuzumveben haklısınız aslında evet bende birazcık erken diye düşünüyorum .. bizde anne sütü alıyoruz şükür bakalım.
AAK DenizArya biz anne sütü alıyoruz ama bizim doktor da 5. Ayda dedi.. Sağlık versin hepsine inşallah Allah 🙏
AAK Sevimliannee evet dimi bide o mesele var ilk zamanlar herşeyi yiyorlar sonradan yemiyorlar.. İşte herkes bişey deyince Bi afallıyor insan canım 🤷♀️😊