Cagla_fr Merhaba kizlar , oglum henuz 12 günlük sizce hergün yıkamalımıyım ? Üşütmekten korkuyorum , kimide 40 çıkana kadar yıkanmalı diyo 🤷🏻♀️
Kuzumveben Cagla_fr hergun yikama diye bi zorunlulugun yok ama sen nasil dus alinca rahatliyorsan bebiste rahatlar tabi ama kis geliyor havalar sogudu dikkat etmek lazim benim kucuk bi isiticim var banyoya yikamadan once koyuyorum guzelce isiniyor sonra hangi odada oturuyorsak o odaya az koyuyoum kizim 2 yasinda evimiz dogalgazli ama ben bu kis yine oyle yapacagim
mirayybebek Cagla_fr gün aşırı yıka canım ilk zamanlar. benim kızım 3 aylık şuan hala ıkı gün bir yıkarım elektirikli ufo yakarım yıkarım hem sakinleşiyor hemde gelişimine katkısı çok oluyor
Annebalisi Her gün yıkamadım ben gün aşırı veya 2 günde bir yıkadım. Her gün yıkamaya gerek yok bence havalarda yavaştan soğumaya başladı Allah korusun.
Biranne00 Cagla_fr kızım 4 ay 10 günlük. Göbek bağı düştüğünden beri eksiksiz her gün yıkarım. Son 4 gündür bir yıkıyorum bir gün yıkamıyorum havalar soğumaya başladığı için ☺️
Yamacbartu Göbek bağı düşene kadar yıkamayın bence bıze doktorumuz öyle onermıstı göbek bağını. Kuru olması gerekıyormus düşmesi ıcın bızım göbek bağımız düştükten sonra her gün yıkadık takı havalar sorguysan kadar sımdı 2 günde bır falan yıkıyorum
Edakk Ben hergün gece gündüz yıkadım ama sıcaktı suan biraz geceleri felan soguk oluyo eviniz sıcaksa yaptırım büyümesine ve uykusuna çok iyi geliyor
Busesrmz Cagla_fr sakın bu havalarda her gün yıkama sen hissetmezsin ama üşütür. Bi arkadaşım bana dedi ki her gğn yıka yıkayarak büyür dedi bende yıkadım her gün ama sonra üşüttü hem de baya üşütmüştü kakası yemyeşil balgamlı oluyodu emdiğini kusuyodu ve benimki 3 aylık seninki daha 12 günlük yazık günah benim fikrim haftada 2 kere yıkasan yeterli bence
Sarisey Cagla_fr ben aralikta dogum yaptim yasadigim yer soguk bir iklim ben hergun yikayip bebek yagi yada losyonla masaj yapiyordum kisa surede ve ayaklarinin altini ovuyordum ozellikle. Cok rahat uyuyordu yikadigim zaman. Yıkadığiniz oda sicaksa cabucak usutmeden giydirirseniz birsey olmaz. Hala her gun yikiyorum hic hasta olmadi 🧿
elizabeth Cagla_fr yaz bebesi olduğu için her gün yıkamadım ben şimdi havalar soğumaya başlayınca 2 günde bir yıkıyorum. Gün aşırı yıkayabilirsiniz yıkanmaktan üşütmez diyor doktorlar
mirayyy20-20 Cagla_fr ben her gün yıkadım inan çok faydası oldu gelişimine uykusuna gazına tabi yazdı ama şimdi olsa yine önlem alıp yaptırırım