Merhaba anneler. 4 aylık olduk ve dün hemşire kan ilacı “vegaferon” verdi ve Vitamin ilacımız bitmişti onu da “monovit D3” verdi.. Ama bunların zararlı olduğunu içeriğinin çok da iyi olmadığını duydum ve okudum.. Siz ne düşünüyorsunuz. Ne kullanıyorsunuz? 🧐