Mzgn-21 Merhaba Annelerimiz, hangi mamayı kullanıyorsunuz memnun musunuz ? Sma kullananlar fikirlerini yazabilir mi ?
Elif06 Mzgn-21 sma doğumdan beri kullandım memnunum gaz kabızlık fln yapmadı ama şuan hero baby mamayı denicem fiyatı çok uygun inşallah o da iyi gelir
Blackbaby Mzgn-21 benim bebeğim 4 aylık doğduğundan beri sma kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım kilo alımıda gayet iyi
HamzasMomy Mzgn-21 biz aptamil kullandık ama kuzenim sma kullandı baştan beri bebeği gayet güzel kilo aldı. Fiyat olarak ta bir tık daha uygun.