Buket_dmrk Merhaba Gebze’de oturuyorum çoçuk doktoru tavsiyesi verebilir misiniz? Ben bir, iki Tane Doktora gittim. Ama hiç memnun değilim. Doktorun dan memnun olanlar yazabilir mi?
SayMyName Buket_dmrk medicalpark hastanesinde seydi battal gölgeli var kızım doğduğundan beri ona gidiyorum mükemmeş ilgili bi doktor
Powermoms Buket_dmrk Gebze Medical Park hastanesinde mehmet emre dibek gidiyoruz biz gayet ilgili guzelcene kontrol ediyor tel numarasida var acil durumlarda gorusebilirim
Misirekmegii Ben metin trabzona gidiyordum yüzyılda kendisi sakaryaya gitti. Kendisinin tavsiyesi ile yine yüzyılda serdar sadik duran a gidiyorum 1kere gittim gayet alakadardi şimdilik memnunum. Siz hangi 2 dr gittiniz neden memnun kalmadiniz
Buket_dmrk Misirekmegii merkez hastanesine gittim ben iki dr da gittim ordan ama ikisi de farklı konuşuyor sevemedim yüzyıla gitmeyi düşündüm ama doktorları bilmediğim için kararsızım
milasmommy Buket_dmrk Misirekmegii ikiside bizim doktorumuzdu. Metin bey doğumdan hemen sonra ilgilenen olduğu için ilk ona gidiyorduk sonra sadık beye geçtik ama çokta memnun kalmadım açıkcası. Pek fazla ilgilenmiyorlar. Yani besin alerjisi söz konusu varken ve emme fazlalığı olduğundan bana daha 1 aylıkken mama başlatmaya kalktı sütün olduğu halde ve alerjik mama değil tabi ki. Gebeyken detaylı ultrasonda böbreklerinden birinin büyük olduğunu söylemişlerdi 2. Kontrolde bunu söyledim boşver bişey olmaz o düzelmiştir dedi. Bakayım ya da yönlendireyim durumu olmadı. Marmara üniversitene gidiyorum memnunum eş zamanlı olarakta kartal araştırmaya gidiyorum. Farabi Fatih falan uzak durulması gereken yerler bana göre.
Buket_dmrk milasmommy evet devleti bende tercih etmiyorum önermiyorum da ama siz uzağa gidiyorsunuz zor olmuyor mu
Misirekmegii milasmommy Henüz öyle bir sıkıntı ile gitmedim hiçbirine fakat bize sağlık ocağı mamaya başlayın benim işte ben gittim Metin Bey ile görüştüm şimdi başlayalım ileride başlarız dedi Eğer kilo almazsa iyikide başlamışız sonra bebeğim kilo almaya başladı Metin Bey’den memnundum ama Serdar Bey hakkında pek bir bilgim yok söylediğin hastaneler çok uzak bana ama alerjik olduğu için öyle detaylı yerler daha önemli tabii ki Allah şifasını versin bir daha gitmek gerekmez inşallah
Buket_dmrk SayMyName teşekkür ederim. Peki muayene ücreti ne kadar ? Medical hastanesini de kimse önermiyordu bize arkadaşlarım dan memnun kalmayan vardı. doktor ilgisiz falan diye
milasmommy Buket_dmrk hamileykende marmaraya gidiyordum sanırım alıştım. Mecburi doğumu yüzyılda yaptım ama pandemi falan marmarada ki doktorum burada vaka çok risk alma lütfen daha yakın bir yere git dedi. Sonrada poliklinikler kapandı zaten. Yüzyıl ve konak yeni adıyla medar hastanesi para tuzağı biraz. Çok yersiz şekilde Dİdik didik ediyorlar çoçuğu. Her gitmeye kan alalım idrar alalım şikayet yokken bile.
Buket_dmrk Powermoms teşekkür ederim muayene ücreti ne kadar ? Kaç aylık bebeğiniz ek gıda ya başladınız mi ben merkez de gittiğim iki doktor biri 5 aylıkken başlayabilirsin diğeri olmaz 6 aylık olmadan başlama falan dedi
Powermoms Buket_dmrk muayene ucretimi bilmiyorum. Oglumun ozel saglik sigortasi karsiliyor Oglum 3.ay 13 gunluk. Bende dr sordum ek gidi icin cevremde herkes simdiden taddir diyor 😱😱 Dr gelisimi guzel biraz daha bekleyelim acalemiz yok 5 ayin ortalarında baslariz dedi
Buket_dmrk Powermoms her doktor farklı söylüyor ek gıda için benim kızım 5.5 aylık ben yavaş yavaş başladım pek yiyen bir çoçuk değil uğraşıyorum bakalım