Kızlar bebeğim 1 hafta yoğun bakımda yattı o dönemde sütümü hep sağdım bir sağımda 120 ml süt çıkardı. Daha sonra bi olay yaşadım ve sütüm yarı yarıya azaldı şimdi sağıyorum iki memeden 60 ml süt çıkıyor günde 2 veya 3 kez mama takviyesi de yapıyorum ama sadece anne sütü vermek istiyorum. Şuan 1 aylık olduk en az 2 litre su da içiyorum. Nolur sütümü arttırmak için bana etkili bir yöntem söyleyin. Tecrübelerinize güveniyorum 😓