Eşimin şerefsiz bir kuzeni var ailesinde pozitif çıktığı halde bize söylemedi eşim de haftasonu görüştü onla cumartesi günü. Pazar günü evdeydi ama hep yattı bizle hiç yakın olmadı pazartesi testin pozitif çıktığını öğrenince eşim gitti evden annesinde kalıyor şu an. Sorum şu, corona eşime bulaştıysa bile bir günde hemen bize bulaşır mı? Bulaştırmanın da bir kuluçka süresi bulunmuyor mu