Kaka yapmadığı sürece degistiremiyorum bende zaten geceleri yapmıyor gündüz bile yapmıyor ki 3 5gun sonra ben yaptırıyorum mecbur kalıp. 3aylik oldu yanında birilerini görmek istiyor .yalnız ken mızmızlanıyor ben odaya girdiğimde beni görünce heyecanlanıyor ama yatmayı sevmiyor hep kucak evde gezmece