minikkizim kizlar kizim 5 bucuk aylik yurutece koyuyorum oyuncaklariyla cok guzel oynuyor. merak ettigim sey ne zaman kendini surmeye ilerlemeye baslar
Keziban minikkizim canım bana az erken gibi geldi çünkü vücut ağırlığı kalçaya biniyo doktoruna bi danış bence 😊
Digdemmd Ben 4 aylıkken oğlumu hoppalaya koydum şuan 6 aylık hala canı istediği zaman biniyor hoppalasına ama yaklaşık 2 3 haftadır daha çok yürütece koyuyorum ve ilerliyor. Birde emeklemek için çok çaba sarf ediyor o yüzden daha çok yerde durmak istiyor
minikkizim Keziban canim doktorlara bakarsan iyi degil derlerde hepimiz yurutele buyuduk bisey olmaz insallah
minikkizim [bilinmeyen] ben işlerimi yapmak icin koymuyoru aksine hep yanindayim koydugum zaman onunla beraber oynuyorum. ayrica kizim oturabiliyor su an destekli ama sirtini dik tutabiliyor o yuzdende koyuyorum bide koydugum en fazla 10 dkk yani asla daha fazla birakmiyorum
minikkizim [bilinmeyen] sirtini dik tutabiliyor oturttugum zaman ustundeki oyuncaklarlada oynamayi seviyor zaten genelde yerde birakiyorum rahat rahat hareket etsin diye yani koydugum 10 dk yi gecmiyor. zorlandigini hissetsem zaten koymam ama kendini tutabiliyor
Zeyk Kısa aralıklarla koyulduğunda bisey olacağını düsünmüyorum eğer erkek bebeğim olsaydı baska acışardan düsünerek koymayabilirdim ama bebeğimm kız. Eskiden herkes koyuyormus suan tanıdıgım kimsede problem yok yürüyeceği zaman gelince yürürde ağırlığınıda taşır gün boyu üstünde tutmadığımız sürece sorun olacağını düsünmüyorum
Balcocuk2 [bilinmeyen] benimki hiç emeklemiyor sevmiyor bağırıyor 5 ay 20 günlük yürüteçe bayılıyor koltuk kenarlarına tutunuyor kısa süreli emeklemeden yürüyecek sanırım