SSmeyye Merveasel_6629 gel sarılalım kardeşim aynı durum bende de var 40 gün annemlerle birlikte kalabalık ortamda bulundum kendi evine geçince ağlıyorum sebepsizce oğlum ağlıyor yanında bende ağlıyorum
Nacves Merveasel_6629 bende öyleyim herşeye ağlıyorum 50 günlük olduk bebeğime bakınca bile ağlayasım geliyor nasıl bakıcam diye düşünüp ağlıyorum