asaf-ask ben bebeğimi 1,5 aylıkken çocuk sağlığı doktoruna götürmüştüm. Evin sıcaklığının 22 derece olması gerektiğini dile getirmişti. Kafasında şapkası vardı ve bana bir yaşına kadar dışarı çıkarken ve banyodan sonra bir saat falan tak gerisinde kafası açık kalsın demişti. Şuan 3 aylığız ve bu durumların dışında şapka takmıyorum.