hypatia Merhaba arkadaşlar, İstanbul’da yaşıyorum oturduğum sitede daireler merkezi sistemle ısınıyor. Hava o kadar soğuk değil diye hala yakmadılar kaloriferleri. Ben de dilekçe yazacağımı söyledim. Sizde durumlar nasıl yaktılar mı?
Aylingneess hypatia bizimde daha yanmadı ama evim sıcak henüz kuzeyde olanlar üşüyor tabi kayınvalidemlere gidiyoruz kızım uzun kollu giyiyor bizim evde kısa kollu
Lalin hypatia bizde de aynı. Evin içi buz gibi. Sözde 16 derecenin altına düşünce otomatik yanıyor ama kaloriferler soğuk. Dışarısı 17 derece gösteriyor gerçi. 2.5 tog uyku tulumuyla yatırıyorum valla kızımı. Verdiğim aidat koyuyor resmen 🤦♀️
hypatia Lalin bu aradada acaba aynı sitede mi oturuyoruz bizim de 17 derecede otomatik yanıyormuş ve aidatlar yüksek 😂 hangi semttesiniz
Lalin hypatia benim kızım üzerinde örtü tutmuyor. Onu atacak diye tepikleye tepikleye kendini uyandırıyor. 🤣 uyku tulumu çok rahat 😌
Aylingneess hypatia uyku tulumu alın derim ben aldım taşınıcam 10güne kadar aynı sitenin kuzey tarafına bildiğim için soğuk olacağını ozaman giydiririm şuan biz pikeyle yatıyoruz daha düşünün o kadar sıcak bizim ev
Lalin hypatia Kadıköy 😂 ama merkezi sistemin olayı bu zaten belli bir derece altında yanması. 2 derece yükseltseniz olmuyor mu dedik ayarlama yapılmıyor dediler. 🤦♀️
yesimyusuferen hypatia bizimde merkezi sistem canım. Bende oğluma kalın uyku tulumu giydiriyorum ve yatmadan biraz elektrikler soba yakıp odayı ısıtıyorum. Gecede bir ara yine yakıyorum çünkü bayağı soğudu hava