saribaykus Konu açmıştım biberon tutmuyo diye çok şükür lansinohu tuttu Avent air var emzik tutmuyo acaba lansinoha benzer uçlu emzik var mı bildiğiniz alsam tutar mı ?
Yellowmom saribaykus Ben baya araştırmıştım canım ama bulamadım benimkide lansinoha alıştı 😁 çok güzel ve kaliteli bir emzik neden değiştirmek istiyorsun ki ?
Deletedmom5284 saribaykus bizim kız lansinoh biberon kullanıyor bibs emzik tutuyor, bibsten sonra bütün emzikleri tuttu
saribaykus Yellowmom canım 3 aylık benim ki 1 ay emzik aldı daha da asla sürmüyo almıyo ağzına emziği ne yapıcamı şaştım
Kirazanne saribaykus yaa bizim de aynı avent emdi 1 ay sonra ne olduysa almıyo kusucak gibi yapıyo 😑 tüm markaları denedim oioi, nuk, wee baby, tomme tippe, nuby, philips…
Kirazanne saribaykus valla ben pes ettim artık zaten diş etleri kaşınmaya başladı en iyi ihtimalle ısırıyor asla emmiyor 🤷🏻♀️