Arzuasel 4 aylık bebeğim de balgamli öksürük var balgamı atamiyo atamadıkça sinirleniyo kendini sıkarak ağlıyo uyku uyumuyo napicam bilmiyorum bilgisi olan var mı?
Biranne00 Arzuasel canım elini kubbe yapıp yani gaz çıkarırken sırtına vuruyoruz ya o şekilde yap yüz üstü bacağına yatır sırtına gaz çıkarır gibi alttan yukarı doğru vurarak elini sırtında gezdir balgamı çıkaracaktır 💕 burda videoda ki gibi