Kızlar araniz da bebeğine melatolin kullanan varmı 1yasinda yeğenime doktor önerdi yarim basla demiş. Gündüz 10 dk tek sefer uyur ve geceler 10 sefer kalkar annesi canı çıkıyor uyutana kadar.hiperaktif bir kiz bu bir ilaç değil kimse yanlış anlamasın bilmeyenler için söylüyorum