Merhaba anneler. İki buçuk aydır göğüs ucu yaram vardı yeni yeni iyileşiyor.şimdide sağ göğüs ucumda minik minik kızarıklıklar var sanki pişik olmuş gibi ve hem kaşınıyor hem acıyor.böyle olan var mı ne yaptınız.çok korkuyorum tekrar yara olacak diye☹