Gull_01 Selam kızlar bebegım 2 ay 20 günlük poposun yıkarken ellerını yumruk yapıyor korktugundan ve kolları morarıyor. Sızınde bebeklerde varmı böyle şeyler? Kalp hastalıgı olmasın?😞 Normalde hıc yok ama morarma Bilginizi benımle bölüşürseniz sevınırım 💖
uykusuzMoMm Gull_01 bnm oglum ilk dogdugunda bogazından ıslık sesı gıbı ses gelıyordu doktorumuza sordum kalp hastalığı olabılır morarma oluyormu ellerınde kollarında dedı morarma olmadıgını soyledm muayene ettı gırtlak gelısımı yavas zamanla gecer dedi gercekdende gectı yanı korkutmak ıstemem ama morarma kalp hastalığı belırtısı ıhmal etmeyin doktorunuza gidin içinizde rahat eder
Ata0905 Gull_01 çok sıkınca oluyor . Kanguruda oluyordu benim . Kalp rahatsızlığı daha çok ağız dudak dil de morarma oluyor . Hirilti vs eşlik ediyor . Olduğunu zannetmiyorum. Çocuk doktoruna gittiğinizde dinliyordur zaten üfurum varsa kardiyolojiye yonlendirirler.
Eslemmomy Gull_01 bence bir doktora danis canım morarma Allah korusun lösemi belirtisi de olabiliyor korkma eminim bir şey yoktur sadece önlem amacli göster
Mercimepinannesi Gull_01 doktora götürdünüz mü? Neden oluyormuş acaba benim kızımın da elleri morarıyor da
Gull_01 evlatkusum canım evet dusunuorumde belkı sudan korktugu ıcındır hanı bır elımle tutub bebegı bı elımle yıkıyorum ama normalda hıc yok morarma