Merhaba benim 2. Ci çocuğum 2 aylık olacak spiral düşünüyorum yalnz devlet Hastanesi’ne taktıracağım eczacı olan varsa ya da gerçekten bilgisi olan devletin ücretsiz taktiği ile eczaneden alıp taktirdiklarimiz arasında kalite farkı olduğu söyleniyor ne yapmak lazım lütfen yazin