Yigitoglum_2 Kuzular bunaylarda bebeğime normal kendi yediklerimizi vermeye başlayabilir miyim ? Birde be verebilirim değişik tarifleriniz var mı
VelardaEdiz Yigitoglum_2 ben tuz kullanmadığım için başladım 10 aylık salçada biber salçası kullanıyorum domates az atıyorum bir reaksiyon göstermedi
Sarisey Yigitoglum_2 ben zaten kendim de tuz kullanmiyorum domatese de herhangi bir alerji olmadi denedigimizde o yuzden organik tuzsuz domates salcasi aldim onunla yapiyorum artik kendi yemeklerimizi de biz ne yersek onu yiyor
VelardaEdiz Yigitoglum_2 bende aslına bakarsın 2 gündür veriyorum 😀 barbunya yemeği denedim ilk kez sorunsuz geçti
Ayseklc06 Tuzsuz ve direk süt konulmamış yiyecekleri verebilirsin canım,bide yumurta beyazı olmayacakmış:/baharat salça serbest,yeni verdiklerini 2gün az verip deneyip öyle devam et istersen