Merhaba, bende e bebekten indirimli aldığımız elektrikli çift başlı lansinoh pompasını kullanıyorum. Tek göğsümün sütü az o nedenle tek aparatla sağıyorum makinenin göğüs için iki meme başlığı var kesin tutar bakın inceleyin . Ben şuan 2 aylık bebeğimi biberonla besliyorum . Manuel elle yapılan pompalar sütü kesiyor bu makine kademeli hıza sahip bebeğin annenin göğsünü emer gibi yavaş yavaş sağıyor sırf o nedenle aldık biz eşimle. Rabbim evlatlarımızın sütünü rızkını kesmesin.