Bebeğim dört gün tuvaletini yapmadıktan sonra doktorum sabah ve akşam bir çay kaşığı vermemde hiçbir sıkıntı olmayacağını söylemişti kabızlığı geçtikten sonra vermedim genellikle emzirirken veriyordum midesi bulanmasın diye sen de öyle yapabilirsin 😌