Kızlar benim bebeğim 1 haftalık oldu ancak mememi emmiyor hemşireler zorla tutturuyor orada emiyor ama göğüs ucum olmadığı için eve geldiğim de emziremiyorum silikon göğüs ucuyla da deniyorum sürekli ağlıyor sütümü sağıyorum öyle veriyorum sağarken biraz göğüs ucum çıkıyor o sıra vereyim diyorum yine almıyor çok nadir tutup emiyor tavsiyeniz var mı acaba