Kızlar kime sorsam bilemedim. Bir otobus şirketini arayacağım ama yinede size sorayım dedim. Acil şehir dışına cıkmam lazım, 3 aylık bir bebegim var, nasıl yolculuk yapılıyor onada koltuk alacak mıyız, kucakta izin veriyorlar mı, pusetle mi izin veriyorlar bilmiyorum