Merhaba canlar , benim bebeğim 7 ay 15 günlük ve inek sütü vermek sakıncalı diye duyum aldım yalnız ben ev yoğurdu yaptım onuda 5 kilo süt siparişi vermiştim onunla yaptım eee o süt de inek sütü . Yoğurta inek sütünden yapıldı .
Bebeğime inek sütüyle yaptığım yoğurttan veriyorum çokda güzel yiyor maşallah yalnız neresi sakıncalı bunu bana açıklayabilir misiniz rica etsem annelerim . Çok teşekkürler şimdiden 😊