Sabanbugra08 geçmiş olsun, mustela bize hiç yaramadı. Biz bir yıla yakın zamandır bioderma atoderm kullanıyoruz hem nemlendiricisini hem banyo jelini. Çok şükür iyi geldi. Ama çok kötüyse maalesef önce kortizonlu kremle yatıştırmak gerekiyor, sonrasında nemlendirici krem daha faydalı oluyor.
Diyetinize çok dikkat edin ufacık bile kaçak oldu mu bebekler mahvoluyor :(