mozaik Mom064 2 nedeni oluyor . Ya idrar yolu enfeksiyonu ya da sıvı alımı az. Bizim idrar yolu enfeksiyonu çıkmıstı. Enfeksiyonda da az çiş çıkışı olabiliyor sadece sıvı alımı az diye olmayabilir. Çişi kokuyor mu ? Benim oğlumun kokuyordu.
Aysgllylcn Mom064 bebeğin doyup doymadığını çişli bezinden anlıyosun canım dolu dolu alıyomusun altından az çiş yapıyosa yeterli beslenmiyodur çişinden belli oluyo turuncu gelmesi yetersiz sıvı aldığı anlamına gelir o yüzden sık sık emzirin düzelir rengi
mozaik Mom064 idrar tahlili yaptırmanızı tavsiye ederim. Enfeksiyonsa ve ilerlerse sıkıntı da olabilir.
EmirElifAnnesi Mom064 benimde kızımda olmuştu böyle turuncu hemen ebemize resim attım niye böyle bezi diye ilk sorusu adet misin dedi evet dedim annenin sütünden geçiyormuş bebeğe kimi bebeklerde oluyormuş kız çocuklarda bende bilmiyordum 🤷
minnosizmmm Mom064 benim bebeğim ilk doğduğunda böyle oldu doktorumuz sıvı tüketimi az bebeğin demişti bol bol emzirdim geçti
Ayalayay Mom064 merhaba bebeğinizin bezindeki leke için doktora götürdünüz mü.aynı problem bizde de oluyor
Ayalayay Mom064 sıvı alımını artırmanıza rağmen devam etmişmiydi? Ek olarak Mama verdiğimde geçiyor memeyi emmek istemiyor az besleniyor .
Mom064 Ayalayay iki gün su verdim gecmemişti canım ama bak ek gıdaya geceli ve suyu çoğaltalı daha hiç yaşamadık bide cişi azmı yapıyor
Ayalayay Mom064 çişi de az sarımsı uykuluyken emziriyorum 2-3 dk ancak emiyor sağıyorum biberonla vermeye çalışıyorum hepsini içmiyor .iyi içirebilirsem çiş rengi düzeliyor lekelenme olmuyor.birde çok terliyoruz bu aralar