nslhntrkmgrr Eşim beyaz tenli ben buğday tenliyim kzım üç ay 15 günlük ama bize çok koyu rengi var esmer alnındaki tüylerde hala dökülmedi renk açlması tüy dökülmesi oldumu olduysa kaçıncı ayında oldu ?
Papatyaseverrrr nslhntrkmgrr ben ve esimde beyaz tenliyiz hatta ben baya beyazim ama kizim koyu tenli dogmustu ve cok tuyluydu zayof dogdugu icin bide kansizliktan dolayiymis bende sasirmistim hani esmer olabilir tabi ki ama bu ladar koyu olmasink beklemiyordum su an 4 ayligiz kilo aldikca tuyler dokuldu ve pamuk gibi maşallaj kuşum yani merak etmeyin zamanla tuyde kalmayacak ten reginde acilacaktir
MuhammedAmine nslhntrkmgrr Benim annem , babam ve diğer 3 kardeşim beyaz tenli ben esmerim . Olabiliyor yani 🤷🏻♀️ Bebeklik resimlerimde şimdi ki halime göre daha beyazım ama şimdi baya esmerim . Ben de , eşim de esmeriz ama oğlumuz süt beyazı resmen
CekirdeksizLimon Bende esmerim eşim kumral kızım pamuk gibi doğdu ben şok 😄 Ama saç rengi koyuydu ve kulaklarında tüyler vardı. 4.5 aylığız saç rengi baya baya açıldı ve tüyler yok denilcek kadar azaldı. Yani zamanla dökülüyolar daha çok ufaklar çok değişicekler