Bebeğim 10. aylık ayak parmaklarını hep büküyor bu yüzden ne patik ne ayakkabı olmuyor böyle bu durumla karşılaşan var mı enteresan yani kendi bebegimde gördüm böyle bir şeyi ilk defa.
Doktora gittik bugün sormayı unuttum doktora giden var mı bu yüzden