Artık beni biliyosunuzdur kızlar. Kovitle 6. Günüm. Çok şükür bugün biras topladım kusmam azaldı. İlacım da bu sabah bitti (favimoldu). Cuma karantinam bitiyor. Benim akciğer tomografisine göre pozitif, suruntuye göre negatifti. Cuma kontrole gitmek istiyorum acaba tekrar tomografi çekip bakarlar mi ciğerime bilen var mı ?