Not; linclemeyin
Baslik böyle olmayınca cevap gelmiyor.
Covit belirtileri vardı hastanede test yapmadılar tomografi çekildi şüpheli bulmuşlar rapor istediler 1 saat sonra cikicakmis. Benden sonra içeriye hasta falan almadılar. Virus var mı ki sizede böyle mi yaptılar test yapsinlar diye ısrar ediyorum yapmıyorlar.