sedacihan Merhaba, bebekleriniz kaçıncı ayında sırt üstü yatarken kollarından çektiğinizde başını tutabildi?
sedacihan kivircik_annesi26 3 aylıkken yapması gerekiyor diyor bazı uzmanlar, esnek bebek olabilir diye😕
kivircik_annesi26 sedacihan her bebeğin gelişimi Farklı olur kuzum biz 7 ay 7 günlüğüz daha çok dakika oturamıyoruz herkes bşey diyo ama ben takmıyorum sende duyma
sedacihan kivircik_annesi26 doktorlar mutlaka nörolojik muayene yaptırın öyle bi durum varsa deyince, insan endişeleniyor ister istemez işte ..
Dmt58 sedacihan son bi kaç gündür de öne doğru atılmaya başladı bence bekleyin telaş yapmayın zaman tanıyın, ben ara ara kendim ellerinden çekip tutabiliyo mu diye bakardım kollarıyla egzersiz yapardım siz de yapın