Kızlar merhaba cumartesi eşimin ailesindeydik kardeşi yoktu bugün onun covid olduğunu öğrendik ama evdeki diğer kişidede belirti var kızım onlarla yakın temasa girdi kucaklarına vs gitti pazar günü ateşlendi diş döneminde olduğu için ona bağladık aşırı iştahsız ve asla uyumuyor sürekli ağlıyor covid hattını aradım dönüş yapılacak dedi ama ben onları bekleyemem kendim gidip yaptırsam mı yoksa beklesem mi kararsızım