ertugrulbey19 11 aylık oğlum bu zamana kadar bir iki defa falan yapmıştı ama son günlerdir çok ısırıyor. Tepki vermemeye çalışıyorum ama dayanamiyorum. 🥺 Güzelce acıdığını söylemeyi denedim ama anlamiyor. Sizler naptiniz bu dönemde? Çözüm önerisi olan varmı?
dertlikerkenez ertugrulbey19 oğlum 8 aylık 1 haftadır sürekli ısırıyor ve kanatıyor göğüs uçlarımı. Be yapacağımı şaşırdım. Burada bekleyeyim belki işime yarar bir öneri olur😢
BabyGroot ertugrulbey19 benim ki henüz dişi olmadığı halde ısırıyor ve acıyor sizi düşünemiyorum 😔 bi yazı okumuştum ısırdığında çok tepki vermeyin gülmeyin onu oyun zanneder tekrarlar diyordu. Isırmaya devam ederse emzirmeyi sonlandırın memenizi kapatın ve sert kesin dille konuşun diyordu 1 yaştan büyük çocuklara anlatılabilirmiş
ertugrulbey19 BabyGroot Evet biliyorum dediğim gibi tepki vermemeye çalışıyorum ama olmuyor 😑 Memeyi kapatsam da umrunda olmaz zaten çok memeye düşkün bi bebek değil 😅