İlk doz menveo olup ikinci dozu nimenrix olduk. Detaylar uzun diye yazmadım. Var mı aranızda ikinci dozu farklı marka aşı olan? İkisi de aynı grup sorun olmaz dedi doktorum ve aşıyı olduktan sonra öğrendim yoksa müdahale ederdim. İçim hiç rahat değil. Benzer şekilde yaşayan var mı?